30 Kasım 2010 Salı

15 Yıllık Meslek Hayatım Sona Erdi

Evet, doğru okudunuz Arkadaşlar.
Yazması kolay, alışması çok zor olsada, 15 yıllık meslek hayatım geçen hafta sona erdi.
Bankanın kararı tarafıma bildirildiğinde, kendimi öyle karanlık bir kuyuda hissettim ki kör oldum zannettim. Gözüme uyku girmeden sabahladığım ilk gece yatağım iğne olup battı sabaha kadar.

Ama insanoğlu herşeye alışıyormuş.
Zaman herşeyin ilacıymış.
İnsan karanlıkda da yürümeyi öğreniyormuş.
Bugün daha iyiyim çok şükür.

Aklımda acı tatlı bir dünya anı, yüreğimde kırgınlıklarım, cebimde yeni beklentilerim, birgün her şeyin çok güzel olacağına inanarak, yeni bir yolculuğa çıktım yani.

Bunu bir bitiş olarak değil, başlangıç görerek devam edeceğim hayatıma. Biliyorum ki ne olursa olsun sisler birgün mutlaka dağılacak.

Her şeye rağmen geçekden güzel bir 15 yıldı.

Hayatımdaki herşeyi sizlerle paylaştığım için bunu da bilmenizi istedim.

Hepinize sevgilerimi gönderiyorum.

Güngör.

10 yorum:

SERAP dedi ki...

Canım arkadaşım,kardeşim inan öyle zor geldi ki.Aşağıya her indiğimde gözlerim seni arıyor sanki gitmemişte yerinde çalışıyormuşsun gibi.Bir kapıyı kapatan Allah bin kapı açar muhakkak.Her şerde bir hayır vardır.Güzel günler seni bekliyor canım buna tüm kalbimle inanıyor ve seni sımsıkı kucaklıyorum balım,peteğim....Tüm sevgimle...

Asuman Yelen dedi ki...

Bu tabii ki çok üzücü bir durum Güngör' cüm. Sana üzülme demenin bir anlamı yok kesinlikle.
Ama bu, emin ol dünyanın sonu değil.
Hele yaşamdaki duruşu senin kadar sağlam ve senin kadar pozitif birinin hiç zorlanmadan atlatıp halledebileceği bir şey. Yeter ki sağlığın yerinde olsun.
Geçmiş olsun canım. Sana güç ve şans diliyorum.

Delfina ; dedi ki...

Can dostum,

Hayata olan bağlılığınla bizlere hep cesaret verdin,biliyorum ki bundan sonra seni çok daha güzel şeyler bekliyor.Hani "her sıkıntının sonunda muhakkak bir kolaylık vardır " der ya Yaradan, işte buna sımsıkı sarılmaya devam et canım...

Güzel haberlerini alacağımız günler yakındır,
özlem ve hasretle gözlerinden öperim canım....

Delfiş

Selma Er dedi ki...

bugün aklıma geldiniz..mesai saatinde aramak istemedim.(bana genelde bazı şeyler malum olur)canınız sağolsun..biraz önce telefonda sesinizi duydum..mutlu oldum..unutmayın,kör kuyuların en dibinde bile yukarıya doğru bakarsanız her zaman biryerlerde ışık vardır..önce sağlık diyorum..güzel haberlerinizi bekliyorum.en kısa zamanda görüşmek dileğiyle..sevgiler..

Selma Er dedi ki...

BU GÜN,BUNDAN SONRAKİ YAŞANTINIZIN İLK GÜNÜ OLSUN..HERŞEYİN BAŞI SAĞLIK..HERŞEY DAHA GÜZEL OLACAK İNŞALLAH..SEVGİLER..

Leylak Dalı dedi ki...

Her son yeni bir başlangıçtır sevgili Güngör ve "Şerde bile bir hayır vardır" derdi babam. Belki bu durum size daha hayırlı bir işin kapısını açmaya vesile olacak. Canınızı sıkmayın ve en iyi siz biliyorsunuz ki "Hayat cesurları ve pozitifleri sever".
Sevgiyle...

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sevgili Serap'cım,
Sevgili Asuman hanım,
Sevgili Delfiş'cim,
Sevgili Selma hanım,
Sevgili Leylak hanım,

Ne güzel şeyler yazmışsınız.Çok mutlu oldum, gözlerim doldu inanın.
İnsanı yüreklendiren, destek veren yorumlarınız için çok çok teşekkür ediyorum.

Yarın bel fıtığından bir operayon geçireceğim için bir kaç gün internette yokum. Merak etmeyin canlar.

Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

canım güngörcüm,
Öncelikle büyük geçmiş olsun diliyrum umarım belin daha iyidir.
inan bloğuna girme cesaretini yeni bulabildim o haberden sonra... derin bir üzüntü yaşadık hepimiz....
Bilemediğimiz ööle hayrlar varki yaşadıklarımızda bizi istemediğimiz üzüntülere sokuyr... umarım bu da bir hayr getireck sana .... güzellikler yaşayacaksın... iyiki... diyicen pozisyonlara gelmen dileğimle....
seni gerçekten çok özlüyor ve seviyoruz...
sevgilerimle
esra

Hamiyet Akan dedi ki...

Sevgili Güngör, hem iş olayına hem de rahatsızlığına çok üzüldüm ama senin her zorluğu başaracağına eminim. Allah yardımcın olsun canım. Çok geçmiş olsun. Sevgilerimle...

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sevgili Esra'cım,
ve sevgili Hamiyet'cim,
çok teşekkür ederim desteğiniz için. sevgilerimle.