24 Nisan 2011 Pazar

AŞKIN GÖZÜ NEDEN KÖRDÜR



AŞKIN GÖZÜ NEDEN KÖRDÜR Uzun zaman önce, daha dünya oluşmamışken, insanlar dünyaya ayak basmamışken, iyi huylar ve kötü huylar ne yapacaklarını bilemez vaziyette dolaşıyorlarmış. Bir gün can sıkıntısı ile toplanmışlar.SAFLIK ortaya bir fikir atmış; “Neden saklambaç oynamıyoruz?” Ve hepsi bu fikri beğenmiş.Hemen ÇILGINLIK bağırmış; “Ben ebe olmak ve saymak istiyorum.” “Başka hiç kimse ÇILGINLIK’ı arayacak kadar çıldırmadığı için hemen kabul etmişler. ÇILGINLIK bir ağaca yaslanmış ve saymaya başlamış; Bir İki Üç.ŞEFKAT, Ay’ın boynuzuna asılmış,İHANET, çöp yığınının içine girmiş,SEVGİ, bulutların arasına kıvrılmış,YALAN, bir taşın altına saklanacağını söylemiş ama yalan söylemiş. Çünkü, gölün dibine saklanmış.TUTKU, dünyanın merkezine gitmiş,PARA HIRSI, bir çuvalın içine girerken çuvalı yırtmış.Ve ÇILGINLIK saymaya devam etmiş;ÇILGINLIK saydıkça, iyi huylarla kötü huylar saklanacak yer aramışlar.
AŞK kararsız olduğu gibi, nereye saklanacağını da bilmiyormuş.Hepimiz AŞK’ı saklamanın ne kadar zor olduğunu biliriz değil mi ?Ve ÇILGINLIK doksan sekiz, doksan dokuz’dan sonra yüz’e geldiğinde,AŞK, sıçrayıp güllerin arasına girmiş ve saklanmış.
ÇILGINLIK bağırmış; ÖNÜM,ARKAM,SAĞIM,SOLUM,SOBEEEEEEEEGELİYORUM!
Arkasını döndüğünde, ilk önce TEMBELLİĞİ görmüş, o tembel tembel ayaktaymış. Çünkü saklanacak enerjisi yokmuş.Sonra ŞEFKAT’i ayın boynuzunda görmüş.Ve İHANET’i çöplerin arasında,SEVGİ’yi bulutların arasında,YALAN‘ı gölün dibinde,Ve TUTKU’yu dünyanın merkezindebulmuş.Hepsini birer birer bulmuş ama BİRİ HARİÇ.
Ve ÇILGINLIK umutsuzluğa kapılmış, saklananların bir tanesini bulamamış.Derken HASET, AŞK bulunamadığı için haset duyarak, ÇILGINLIK’ın kulağına fısıldamış; “AŞK’ı bulamıyorsun, çünkü o güllerin arasında saklanıyor.”Ve ÇILGINLIK çatal seklinde tahta bir sopa almış ve güllerin arasına çılgınca saplamış, saplamış, saplamış.Taaa ki, yürek burkan bir haykırma onu durdurana dek.
Ve haykırıştan sonra AŞK, elleriyle yüzünü kapayarak ortaya çıkmış, parmaklarının arasından sicim gibi kan akıyormuş.ÇILGINLIK, AŞK’ı bulmak için heyecandan AŞK’ın gözlerini çatal sopa ile kör etmiş.Ne yaptım ben?Ne yaptım ben? diye bağırmış.“Seni kör ettim. Nasıl onarabilirim?”
Ve AŞK cevap vermiş; “Gözlerimi geri veremezsin. Ama benim için bir şey yapmak istersen, benim rehberim olabilirsin.”İşte o günden beri, AŞK’ın gözü kördür ve o günden beri de ÇILGINLIK her zaman AŞK’ın yanındadır…
Alıntı.

Hiç yorum yok: