17 Haziran 2011 Cuma

EMİRHAN'ım sponsorum oldu :-)



Daimi okuyucularımın da bildiği gibi, bir süre önce sunuculuk ve spikerlik kursuna gitmiştim. Bir sürü televizyon kanalı ile görüştüm. Ama Türkiye’nin en iyi hocalarından eğitim almış olmak ya da kursu derece ile bitirmiş olmak yetmiyormuş. Çünkü sponsor bulmadan bu sektörde iş bulmak mümkün değilmiş ne yazık ki. Açıkcası artık kanallara CV göndermeyi de bıraktım.
Bu arada hemen belirteyim ki kursa gittiğime hiç pişman değilim. Hayatım boyunca hatırlayacağım çok güzel, çok değişik, çok mutlu, çok keyifli bir tecrübe oldu benim için.

Ve geçen hafta sunuculukla ilgili tatlı bir anı daha eklendi hatıralarıma.
Yeğenim Emirhan’ı hatırlarsınız sanırım, hani 5 yaşında ve yuvaya gidiyor.

İşte Emirhan’ım birgün okulda halam spikerlik kursuna gidiyor demiş. Bunun üzerine de, bir süre sonra öğretmeni beni arayıp anneler günü için hazırladıkları törende şiir okumamı rica etmişti. Şiirler hikayeler derken güzel bir anneler günü geçirmiştik gerçekden.

Geçen hafta öğretmeni tekrar arayıp, yıl sonu gösteri programının sunuculuğunu yapmamı rica etti. Heyecanla ne desem diye düşünürken, birden bire ağzımdan " tabiki yaparım, hem de zevkle " diye bir cümle çıkıverdi.

İyi ki de çıkıvermiş. Çünkü o cümle şuan bakmakda olduğunuz bu fotoğrafları doğurdu.
Emirhan’ım sponsorum oldu yani :)) Onun sayesinde bir kerelik bile olsa sunuculuk hevesimi almış oldum.

Program akışına çok iyi hazırlanmış olduğuma inansam da, sahne arkasında nasıl heyecanlı olduğumu anlatamam. Ama her şey sahneye çıkana kadardı. İlk bir iki dakikadan sonra bütün heyecanım üzerimden akıp gitti sanki. Kendim bile kendime şaşırarak devam ettirdim programı.

Öğretmenler ve çocuklar gerçekden görsel bir şölen hazırlamıştı. Bir çoğumuz dün ne yediğimizi unuturken, yaşları 3 ile 6 arasında değişen minikler o kadar çok figürü nasıl akıllarında tuttular, o şahane dansları nasıl yaptılar anlamadık. Her biri harikaydı gerçekden. Çok büyük emekler verilmiş, çok fazla gösteri hazırlanmıştı. Hem çocuklarımızı, hem de öğretmen arkadaşları buradan tekrar kutluyor, sevgilerimi gönderiyorum.

Programdan sonra öğretmen arkadaşlardan ve velilerlerden duyduğum şık cümlelerin ve iltifatların da keyfime keyif kattığını, beni çok mutlu ettiğini de belirtmeden geçemiyeceğim :)

İçten sevgilerime,
Güngör Ekinci











Müdür bey, öğretmen arkadaşlar ve küçük yetenekler.

12 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Unutulmayacak bir gün olmuş. Belki bu başlangıç uğurlu gelir.Belli mi olur ;))
Güzel bir hafta sonu diliyorum Güngör' cüm...

özlem dedi ki...

mikrofon çok yakışmış elinize.
dilerim başka teklifler gelir ve sizi televizyondan da izleriz.
Özlem

Bugday Tanesi dedi ki...

Desene ilerde seni tanıdık ekranlarda görebiliriz belki :) Bu arada bu en güzel deneyimlerden bir tanesi olmuştur, yeğeninin sponsorluğu sayesinde.

Selma Er dedi ki...

İkinizi de tebrik ederim.Yeğeniniz ne güzel düşünmüş..Spikerlik yapamasanız bile,bu tür faaliyetlerde sunuculuk yapmak,şiir okumak çok güzel bir şey..Siz herşeyin en güzeline layıksınız.Çok yakında severek çalışabileceğiniz güzel bir iş bulacağınıza inanıyorum.Sevgiler.

Vildan dedi ki...

Yeğeniniz küçük yetenek. Siz de güzel bir yeteneksiniz. Umarım TV de izleme imkanımızda olur.
Vildan

Adsız dedi ki...

Hakkınızda hayırlısı olsun, ekrana yakışacak bir yüzünüz var.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sevgili Asuman hanım,
Sizinde çok iyi bildiğiniz, hani şu benim hızla kanat çırpan kelebeklerden dolayı :)) artık başka planlarım, hayallerim var. Bundan sonrası için hayırlısı olsun diyorum artık. Selam, sevgi ve öpücük gönderiyorum size.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Özlem hanım çok teşekkür ediyorum. Hayırlısı olsun. Sevgilerimle.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sevgili Buğday,
Bu deneyim bile benim için çok mutluluk ve keyif vericiydi. Bundan sonrası içinde hayırlısı olsun diyorum.
Teşekkür ederim. Sevgiler.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sevgili Selma hanım,
Çok nazik ve çok iyisiniz, hayırlısı olsun diyorum artık. Teşekkür ediyor, sevgilerimi gönderiyorum.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Vildan hanım, çok teşekkür ediyor sevgilerimi gönderiyorum. Hayırlısı diyelim.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

İsmini yazmayan sevgili okuyucu, çok teşekkür ediyor sevgilerimi gönderiyorum.