3 Ağustos 2011 Çarşamba

KİTAP TAVSİYELERİ

Okunan kitaplar birikti ama bir türlü tanıtmak fırsat olmamıştı.
Onun için üç kitabı birden tanıtmak istiyorum bugün sizlere.



İlk kitabımız Sadık dayımın hediyesi olan, yeni bitirdiğim bir kitap : LEYLA
LEYLA Bosnalı bir kızın yüreğinizi parçalayacak, tüylerinizi ürpertecek, gerçek hayat öyküsü. Öyküden çok kabus desek daha doğru olur sanırım.
Leyla’nın Bosna’daki toplama kampında geçirdiği iki yıl, acıyla dolu kaderi, binlerce kadının travma geçirmesine neden olan savaşın karanlık yüzü, bütün çarpıcılığı ile anlatılmış kitapda.
Açıkcası bazı satırları yüreğim kaldırmadığından atladım okurken.
Kitabı elinize aldığınızda bitirene kadar çok sarsılacağınız kesin.
Mutlaka ama mutlaka okuyun derim.
Dayı tekrar çok teşekkür ederim.
Sevgilerimle.



İkinci kitabımız HERŞEY SENİNLE BAŞLAR/ Kişisel Kurtuluş Savaşınızı Başlatın!
Mümin Sekman

"Hayatta ya tozu dumana katarsın, ya da tozu dumanı yutarsın.
Seçim senin! " demiş yazar.
Bu kitabıda ya okursunuz ya okumazsınız seçim sizin tabiki. Ama ben Türkiyenin en çok satan bu kişisel gelişim kitabını mutlaka okumanızı öneririm.




Üçüncü kitabımız ise KUANTUM SIÇRAMASI
Nilda Ferhan Efeçınar

Açıkcası ben yazarın Kelebekleri Özgürleştirmek isimli kitabını daha çok beğenmiştim. Burada kuantum felsefesi daha çok kuantum fiziği ile anlatılmış. Hayatınızda Kuantum sıçraması yapmak istiyorsanız bu kitabı da okumanızı öneririm. Faydasını göreceğiniz kesin.

Sevgilerimle.
Güngör Ekinci

Hiç yorum yok: