15 Mart 2012 Perşembe

BISIKLET VAR TRAFIK YOK



Burada bisikletler de araba kadar çok tercih ediliyor.
Zaten bu nedenle sehir trafigi de ona gore organize edilmis durumda. Her kose basinda, her kavsakda mutlaka bir yaya geçidi ve birde bisiklet geçidi gormek mumkun. Tabiki bisiklet park yerleri de unutulmamis. Trafik isiklari bile bisiklet kulanicilarini da dikkate alarak duzenlenmis. Kadin, erkek, genç, yasli herkes bisiklet kullaniyor.

Insanlar tek kisi olduklarinda disariya otamobille degil de bisikletle çiktikalari için, ve ayrica mumkun oldugunca da toplu tasima araçlarini tercih ettikleri için
burada trafik sorunu diye bir sey de yok tabiki. Geleli uç ay oldu hala korna sesi duymadim, olacak sey degil.
Sevgilerimle,
Gungor Ekinci Saglik








4 yorum:

Delfina ; dedi ki...

Ne kadar imrendirici ne kadar modern bir yapılaşma...Çağdaş şehirler böyle olmalı işte. 3 ay mı geçti Güngörcüm,zaman su gibi geçiyor gerçekten...İspanyolca kursları devam mı, sınıf ortamı nasıl başka Türk var mı?

Çokca sevgiler,

Sevginin Ruhu dedi ki...

Ne güzel medeniyetin yüzü bu. Tek kişi koca arabayı ne meşgul ediyorsun bin bisikletine git gideceğin yere. Bizde bu günleri görecekmiyiz acaba? Sevgiler Güngörcüm.

hayat izlerim dedi ki...

Ne güzel ben bunu Amsterdam'da da görmüş ve haran kalmıştım.
sevgiler Güngör'cüm :))

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Canim Delfisim,
Sevgili Sevginin Ruhu,
Sevgili Hayat Izlerim,

Hayati kolaylastiran bu tarz seyleri gordukçe Allahim lutfen bunu benim ulkem için de nasip et diyorum hemen.
Umarim bir gun bizim ulkemizde de herkes hak ettigi gibi guzel ve rahat yasar.
Hepinize sevgi ve selamalrima...

Bu arada Delfisim,
evet ayin 17 sinde 3 ay dolmus olacak. Kursun birini biraktim, tek kursa devam ediyorum suan. Ve iyi sayilir. Benden baska Turk yok. Kelime ezberim iyi sayilir ama gramerim çok kotu. Insallah zamanla ustesinden gelebilirim. Çok optum gaasim :-) sevgilerimle.