29 Kasım 2012 Perşembe

ÇOCUKLAR IÇIN ANLAYIS, KEDERLI AILELERINE ALLAHDAN SABIR DILIYORUM


Sene basinda çocuklarina  tek tip formayi bile binbir guçlukle alan, hatta bazen  onu bile alamayip  mezun olan bir yakininin çocugunun onlugunu ya da formasini kendi çocuguna giydirmek zorunda kalan ailerimiz var.  Simdi o aileler çocuklarinin hergun farkli kiyafet giyme istegi ile basa çikmak zorunda kalacaklar.

Hepimiz biliyoruz ki  çocuk olsun, genç olsun, yetiskin olsun, herkesde bir begenilme çabasi  var.  Bu uygulama ile çocuklar arasinda şik ve degisik  giyinme rekabeti  baslayacak.

Anne babalar,  çocuklarinin derslerinden çok,  yarin ne giysem derdi ile aynanin karsisinda vakit geçirmelerine çildiracak.

Ya da çocugunun gelip de “ arkadasimin var benim niye yok, ben de istiyorum  “  cumlelerinin altinda ezilecek.



  
Fakir çocuklari,  zengin çocuklari ile rekabet etmek zorunda kalacak.  Allah bilir,  giyecek farkli kiyafeti yok diye okula bile gitmek istemeyecek bazilari.

" Zengin kiz fakir oglan " durumlari televizyonda komedi degil,  hayatin içinde drama olacak.

ISTE BU SANCILI SUREÇDE ÇOCUKLARA ENGIN BIR ANLAYIS,
 KEDERLI AILELERINE ALLAHDAN SABIR DILIYORUM.

Sevgilerimle,
Gungor Ekinci Saglik




2 yorum:

güler dedi ki...

kötü günler yaklaşıyor

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Allah dar gelirli ailelere yardim etsin insallah,
sevgiler kardesim.