6 Şubat 2018 Salı

14 SUBAT


Ve  işte aşklarını rafa kaldırmışlara yeni bir fırsat olarak,
Aşklarını her daim taze tutanlara daha özel bir gün olarak,
Çiçeği burnunda yeni aşıklara tatlı, farklı, bir heyecan olarak,
Şubat ayının bu soğuk günlerinden birinde, içimizi ısıtmak için geliyooorrrrr geliyooorrrr 14 Şubat geliyor.

Çevremde el ele, goz goze gezen sevgilileri gordukce aski sorgularim hep ben, ama 14 Subat´ta daha çok sorgularim.
Tamam, birbirlerine sanat eserine bakiyormus gibi bakiyorlar ama, cidden asiklar mi acaba diye dusunurum.
Birbirlerinin hayatlarindaki boslugu mu dolduruyorlar, yoksa biri giderse, digerinin hayatinda yeri dolmayacak bir bosluk mu açilacak ?
Boyle guzel ya da yakisikli olmasalar da birbirlerine baktikca titrer mi içleri?
Hasta olsa biri, omur boyu yatmasi gerekse mesela, bakar mi ona sevgi, sefkat ve askla oteki?
Birgun herseyini kaybettigini soylese biri,  ne olur acaba digerinin tepkisi?

Bu nedenle bugun ASK´ la ASKi konusmaya karar verdim.

Ey ASK,
Alti ustu uç harfsin zaten, kirilganligin oyle belli ki.  Agizdan çikarken bile nasil da naif çikiyorsun. Çok dikkat etmek, iyice koruyup kollamak gerek seni bence. Hatta ne isterdim biliyor musun?  Seni yukseklere koymak.  
Her gelen alamasin, dokunamasin, yipratamasin isterdim. Korkuyorum çunku insanoglu seni de ziyan edecek.
Bazi sinavlar olsa mesela. Gonul  sinavi, kiymet bilme sinavi, davranis sinavi ve bir de mulakat. Agizdan çikan sozler çok onemli çunku.  Ne demis eskiler; Kulak asik olurmus gozden evvel.  Insan guzel sozler duymak istiyor be kardesim.
Simdi bakiyorum herkes asik.  Sende bozuluyorsun degil mi her heyacana senin  ismini verdikleri için.
Bakkala giderken asik olup eve donerken ayriliyorlar artik. 
Ne oldu ? Ask bitti. 
Haydaaaa,  e sormazlar mi insana;  Emin misin? Yasadigin ask miydi ki gerçekten?
Bu heyecani butun duyularinla hissettin mi?
Emek verdin mi?
Karninda guvercinler kanat çipti mi?
Onu hayatinda kendinden one koydun mu?
Kiymetin bilindi mi? diye.
Ask dokunmak kadar, askindan dokunmaya kiyamamaktir da bence.  Dunya da hiç birimizden bir tane daha yok.  Sevdicegin bunun farkinda mi, kiymetini biliyor mu  peki? 
Ey ask bu ay yine senin ayin. Sevgililer gunu kapida.
Heryerde senin kalbin, heryerde senin rengin kirmizi var. Biçok çift birbirlni kutlayip hediyelesecek.

Laf aramizda benim hayatimda  esimin disinda  3.5 yasinda genç bir erkek daha var. Ve ikisine de deli gibi asigim. Zaten biliyorsun ben senin adina bile asigim be ASK.  Iyi ki varsin. Ne guzel bir hissin.

Bu guzel gunde,
Gozu sadece kendi esini/ sevgilisini goren, vefali, kiymet bilen, askina inanan, gunluk, aylik degil omurluk seven, paranin sundugu imkanlara, hayatin sundugu çesitlilige  yenik dusmeyen,  tum çiftlerin sevgililer gununu kutluyorum, hepinize ASK olsun diyorum. 
ASKla…

Gungor Ekinci Saglik

Hiç yorum yok: